KKK

Kuidas vormistada tellimust?

1)Valite välja sobiva toote 

2)Vajutage „Lisa ostukorvi”- seejärel läheb toode ostukorvi, mida on näha ka ülevalt paremalt nurgast Ostukorvi nupukese juurest

3)”Ostukorvi” leheküljele minnes saate muuta toodete kogust ja vajadusel neid nimekirjast kustutada

4)Kui tellimus on kokku pandud, vajuta nupule „Tellimuse vormistamine”, peale seda küsitakse Teie käest kontaktandmeid ja kohaletoimetamiseviisi

5)Vali sobiv makseviis ja tasu tellimuse eest. Pärast makse sooritamist vajutada kindlasti nupule „Tagasi kaupmehe juurde”. Teie e-postile saadetakse arve automaatselt.

Milliste makseviiside kaudu on võimalik tasuda?

Tellimuse eest saab tasuda:

-pangamaksena läbi Maksekeskuse lingi 

-pangaülekandega Kõik Sõbrale OÜ arvelduskontole

Kas pean olema sisselogitud, et ostu sooritada?

Ostu sooritamiseks ei pea olema sisselogitud. Lisa soovitud tooted ostukorvi, vali kohaletoimetamisviis, täida nõutud andmed ning tasu ostu eest.

Kuidas saan teada, et minu ost on läbi läinud?

Kui makse on sooritatud, tuleb automaatne kinnitus e-mailile. Kui maksate ülekandega siis raha laekumisel saadame välja kinnitusega e-maili.

Kui toote juures on kirjas „Hetkel otsas”, kas saan toodet siiski tellida?

Kui toode on hetkel otsas, saate valitud toote juurest saata päringu.

Kui kiiresti saan kauba kätte?

Olenevalt valitud kohaletoimetamiseviisist 2-3 tööpäeva jooksul Eesti piires.

Millised on tellimuste tarneviisid ja mis on nende hinnad?

Itella Smartposti pakiautomaat: 4.99 eur.

Omniva pakiautomaat ja postkontor: 4.99 eur.

-Kui pakk pakiautomaati toimetatakse, saab saaja SMSi. 

Katkestasin tellimuse, kuid sain meilile siiski arve. Kas pean selle tasuma?

Arve genereeritakse süsteemi poolt automaatselt, kui olete tellimuse vormistanud, kuid tõrge on tekkinud ja tellimus katkestatud enne pangalingiga tasumist. Tasumata tellimusi ei võeta töötlusesse. Juhul, kui saite arve ning siiski soovite tooteid, saate tasuda arve alusel pangaülekandega arvel näidatud rekvisiitidel.

Kas e-poest tellitud kaupa saab tagastada või ümber vahetada?

E-poest ostetud tooteid on võimalik tagastada ja ümber vahetada 14 päeva jooksul pärast ostu sooritamist. Tagastatav või ümbervahetatav kaup peab olema kasutamata (kauba sobivust võib proovida tutvusmise eesmärgil kasutada) ja rikkumata. Kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (nt avatud pakendiga kosmeetika, hügieenitooted, toidukaubad) 14-päevane tagastamisõigus ei kehti.

Tellimusest taganemiseks kirjuta e-mail info@koiksobrale.ee. Lepingust taganemiseks esitada taganemisavaldus vabas vormis. Vaata kasutustingimused!